my days goes dark in just one minute...

Så har den här dagen också passerat. Det har varit myyycket sittandes... åkte hemifrån redan vid halv ett, vi skulle på besök i vingåker. alltså ända bort till tjottaheiti! Vi åkte bil halva dan. Kul. Not. Somnade på vägen hem, men sen skulle vi direkt o storhandla, haha! Till slut fick jag mc donald's som belöning :) happy.

Har bestämt med Cillen att jag ska sova där imorgon. Men först ska vi shoppa lite innan :) OCH SEN... ja, sen ska vi bli 10kg tjockare. Godis till magarna, lite film till ögonen plus lite skratt till öronen! Det är Cillen och jag. Ska bli jäkligt roligt, när jag tänker efter... Har inte träffats på sisådär 2 veckor! Jisses. Flum är ordet på morgondagen.

Nu booorde jag kanske sova ett stycke. Ska bara plocka fram outfit till imorgon, sen så... Sätter på Sunes Sommar i bakgrunden - my movie, you know!



bloggar nog inte förns lördag kväll
PUSSPUSSPUSS

Kommentarer

Tjo, sötnos! Skriv av dig:

Vem är snyggingen?:
Kommer du tillbaka? Klicka här.

Mailadress? No need.:

Har du blogg? Skriv den här, så jag kan spana in dig:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0