sjuk

Hej Folket. Idag är jag hemma och är sjuk.. Tittar just nu på Våra Bästa År, haha det är ju så knasigt. Fick lite skäll av Tilda, att jag är dålig på att uppdatera, i know! så jag får väl ligga i idag. Kommer nog slänga in lite shopping, är så sugen så att det är inte sant! Men är man pank så är man. På onsdag ska jag träffa mamma i stan, då ska vi kolla på laptop till mig :) Jag vill verkligen ha en. Men sen kommer det ju att kosta för bredbandet oså, men jag får se, skulle vara så jävla skönt o ha en!
Nu ska jag göra lite varm choklad, mums!

Slängkyss




image789

Kommentarer
Postat av: tilda

laptop is the shit, är seriöst helt kär i min :D

2008-03-17 @ 18:38:42
URL: http://baratildis.blogg.se

Tjo, sötnos! Skriv av dig:

Vem är snyggingen?:
Kommer du tillbaka? Klicka här.

Mailadress? No need.:

Har du blogg? Skriv den här, så jag kan spana in dig:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0