080531

Huh, vilken dålig bloggerska jag är. Men det har som sagt varit full rulle här hemma. Studentfirande av bror var supernice, mycket människor i vårat lilla krypin, haha! Många blev iofs rätt packade, och jag har hamnat i djupa sentimentala samtal med några av dem, riktigt roligt haha. På Torsdag är det dags för två nya firande, hoppas det blir lika lyckat. Idag har jag och några av släkten varit på Nacka Forum, shoppade lite och fikade. Nice. Har blivit en del shopping för min del med... Ska visa någon dag, men inte nu eftersom att jag ska iväg och träffa pojken snart. Imorgon åker resten av släkten hem, men jag vet inte vad som händer innan dess, lär hitta på något.
Och shittans, va varmt det är här i Stockholm nu. Helt underbart sjukt!

nu ska jag hoppa i duschen
Puss på er,

Kommentarer

Tjo, sötnos! Skriv av dig:

Vem är snyggingen?:
Kommer du tillbaka? Klicka här.

Mailadress? No need.:

Har du blogg? Skriv den här, så jag kan spana in dig:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0