därför älskar vi H&M

H&M har fått in en massa nytt som man kan uppdatera sin garderob med. Mycket färg, smock, stora accessoarer och längd finns det mycket av. Självklart vill man slå till på det mesta, jag vet att jag inte är ensam. Numera hittar man kläder på alla avdelningar, dam som herr som barn. Bra variation! Love it. Har knåpat ihop några halvfula kollage,

image1189

Fortfarande mycket blommönster, längden på klänningarna betyder mycket, och de romantiska skira materiella, Perfekta strandklänningar, som också funkar after beach! Tänk till en brunbränd kropp, how nice?

image1190

Herravdelningen är inte sämre den. Är mycket sugen på den stora blå skjortan, skulle vara super till ett par bruna ben och snygga sandaler i brunt. Faller också för den vita t-shirten, eftersom att den har så fina detaljer. Randigt - ja det är fint!

image1191

Badsäsongen i år, mycket färg och mönster. Samt en del enfärgat. Men då gäller det att matcha ihop! Lika kan vara snyggt, men olikmatchat kan bli ännu finare! Gillar verkligen bandeau modellen, den är sjukt fin. Men jag har redan uppdaterat med en annan bikini - också den från h&m. Skulle ha satsat på den mönstrade (andra från höger), men den var tyvärr slut i butik när jag var där. Storlek 34 försvinner snabbt, vill jag lova!

image1192
Stora accessoarer är fint. Och det är det som gäller nu. Ös på med snygga smycken - dock inte för mycket! Det kan räcka med ett stort armband, vilket kan piffa upp en vardaglig outfit lätt som en plätt. Stora ringar är något jag älskar, får inte nog av snygga smycken och accessoarer!




H&M IS THE SHIT






Kommentarer

Tjo, sötnos! Skriv av dig:

Vem är snyggingen?:
Kommer du tillbaka? Klicka här.

Mailadress? No need.:

Har du blogg? Skriv den här, så jag kan spana in dig:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0