Friday

image1161image1162image1163
nya koftan, långt linne från gina, marinblå tröja från indiska

Har åkt på en rejäl huvudvärk, aj! Har ju planer för ikväll... Suck! Får se om jag orkar pallra mig iväg, men det blir nog så. Kanske hittar någon liten stund för A också. För övrigt blir det nog myskväll med vänner hemma hos Erika i think. Gå upp sisådär 10 kg, just for tonight. Känner mig odugligt slapp för att vara Fredag. Antagligen för att det inte känns som en Fredag idag. Innan jag åkte till kiropraktorn idag slank jag in på Gina Tricots rea på götgatan och fick med mig en überskön kofta. Lite Dagmar känsla över den. Var faktiskt nedsatt med 50% (499 --> 250kr) bra kap enligt mig. Dock ska sidenbanden sprättas bort, fyller ingen verkan liksom. Nu ska jag ta en stor fet värktablett och ringa Erika. Puss!

Kommentarer

Tjo, sötnos! Skriv av dig:

Vem är snyggingen?:
Kommer du tillbaka? Klicka här.

Mailadress? No need.:

Har du blogg? Skriv den här, så jag kan spana in dig:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0