nationellt matte del 2

image1142image1143
alexa chung är cool

Jag är hemma nu. Så skönt, nu är allt i matte avklarat, satt i två timmar med matte del 2 i morse. Var helt slut, men det gick mycket bättre än förra, och helt över mina förväntningar! Jag och matte är inte vänner i vanliga fall. Nu vet ni det. Jag är lite less på vädret just nu. Tänkte ju sola idag med och bygga på brännan som ännu sitter kvar sen igår. Slutade ju liksom efter nationella, eftersom att resterande lektioner var inställda för mig. Men nu är det moln och blåsigt, så jag får väl sätta mig och sy eller nåt. Trisst.



Kommentarer
Postat av: hannah

I like din blogg :D

2008-05-13 @ 14:26:59
Postat av: thowelina

hannah: tack så mycket :)

2008-05-13 @ 14:37:04
URL: http://thowelina.blogg.se

Tjo, sötnos! Skriv av dig:

Vem är snyggingen?:
Kommer du tillbaka? Klicka här.

Mailadress? No need.:

Har du blogg? Skriv den här, så jag kan spana in dig:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0