shopping på monki

image1153image1154
I helgen ska jag och daddi in och shoppa. Vilket betyder att jag handlar och pappa står för cashen. Haha, ne va elakt. Men han är skyldig mig det. Ska speciellt rikta in mig på Monki. Har mina favoriter, och jag har gjort ett kollage med det som jag kommer att leta extra mycket efter. Hoppas verkligen på en snygg kavaj/blazer. Vill verkligen ha! På bilden; kolla hon till höger, hon har kavajen från Monki som jag gärna vill haffa! Kan ju faktiskt matcha som hon också, har toppen. Och det här var i min smak. Hoppas, hoppas.

monki kollage; snygga och slappa linnen i härliga färger/tryck, snygg-snygg väst, cool byxdress, korallfärgad klänning, och en mysig hood i fin blå. Detta kan gärna få befinna sig i min closet efter hlegen.



Kommentarer

Tjo, sötnos! Skriv av dig:

Vem är snyggingen?:
Kommer du tillbaka? Klicka här.

Mailadress? No need.:

Har du blogg? Skriv den här, så jag kan spana in dig:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0