weekend

Helt underbar dag i stockholm idag. Det är sommar! Och jag är den gladaste flickan i världen. Just nu känns det som att jag har allt. Jag hade en underbar kväll igår, den spenderades i Tanto parken. Grillkväll + gott umgänge. Mysfaktor 10, säger jag bara. Förutom att vi blev vittnen till en hemsk olycka som hände i Slussen igår innan vi skulle iväg, sjukt hemskt var det! Ambulans och allt kom. Glömmer aldrig ljudet av när han föll. Fy!
Men men, snart ska jag bege mig in till stan och möta upp bästa vän, för en liten shoppingtur, och glass i det fina vädret. Men jag vet fortfarande inte vad jag ska ha på mig!? Velar fram och tillbaka. Vill gå barbent, men ändå inte. Inte än. Får väl bli nån söt klänning eller kjol.

Whatever, förresten, jag drog på en liten shoppingtur med Pulli och Erika igår efter skolan, självklart köpte jag något. Visar sedan. Sen gick jag på en lyckad sminkkurs hos kicks, blev festsminkad oså (det var en gammal julklapp som jag inte har utnyttjat än. Men nu så.. Och massa smink fick jag med mig hem. Hehe, visar allt sen.

Oj, nu blev det mycket. Jag ska ta och klä på mig nu. Ciao!

Bilder kommer när jag är hemkommen.

Kommentarer

Tjo, sötnos! Skriv av dig:

Vem är snyggingen?:
Kommer du tillbaka? Klicka här.

Mailadress? No need.:

Har du blogg? Skriv den här, så jag kan spana in dig:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0