white dress

Den här fina bakelsen hade jag på mig idag. Kände mig extra somrig. Fick en mycket fin bränna idag också, satt ju ute minst 2 timmar och bara brände. Sen blev det verkligen alldeles för hot! Har vart iväg nu på eftermiddagen, sprungit på Söder en massa, plock till bror's studentfest på Fredag plus till gästerna. Jag och daddi fixade. Blev några nallar med blå-gult band - jättesöta, tacos och.... Ja, en del. Köpte en fin grej till mig själv också, och så fick jag en fin lampskärm i plysh av pappa. Ska visa! Jag längtar faktiskt lite själv till Fredag, ska nog inviga min blommiga miniklänning från h&m då. Det blir en herrans massa studentfirande nu, alla tar det ju lite då och då. Nästa vecka är det två till. Puh! Fast den på Fredag är ju viktigast av alla :) Såklart. Well, imorn försvinner min sovmorgon :( ska istället till läkaren och kolla läget, samt få alla min mediciner på recept. Lite surt, fast det blir sol iallafall, så länge det är sol är jag nöjd.
Nu - välja outfit, sen kolla tv.
Puss hej,

image1219
klänning - fått av pappa


(klickbara)
lampskärm i plysh,

Kommentarer

Tjo, sötnos! Skriv av dig:

Vem är snyggingen?:
Kommer du tillbaka? Klicka här.

Mailadress? No need.:

Har du blogg? Skriv den här, så jag kan spana in dig:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0