svart och rosa!



nya kavajen med rosa innertyg

SIMONE. Har knappt inte varit hemma, därför har jag uppdaterat sämst.
Har varit med Simone 24/7 nu typ.
Igår hade vi det sjukt roligt på våran traditiontur. Sen hem till mig i natten och sova. Prata till 3, vakna 11 av min telefon. Åker in till stan och shoppar hela dagen. How lovely?
Har varit duktig och köpte bara min efterlängtade kavaj som ni ser på bilderna. Nedsänkt pris till mig glädje!
Nu är jag trött som tusan. Hemmakväll idag, dissade Gustav idag, orkar verkligen inte!

puss lördag.

Kommentarer
Postat av: Sara

snyggoo, gud vad du shoppar! den var jättefin. puss<3

2008-10-04 @ 19:44:33
URL: http://sarisasmode.webblogg.se/
Postat av: josefine

hemskt fin!

2008-10-05 @ 11:07:28
URL: http://jjosefinel.blogg.se/
Postat av: Nanny :)

jag undrade vart du köpt kavajen! den är GRYMT snygg.. jag är en liten dalabo och har inga affärer här med snygga kavajer! det närmaste jag hittade var en kavaj med rosa innertyg på lindex barnavdelning! lite kort för min del! skulle vara så snällt av dig att spilla en liten secret :)

2009-08-28 @ 17:59:45

Tjo, sötnos! Skriv av dig:

Vem är snyggingen?:
Kommer du tillbaka? Klicka här.

Mailadress? No need.:

Har du blogg? Skriv den här, så jag kan spana in dig:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0