Autumn list

LIST. Fick nys om någon check lista, som snurrar runt på en massa mode-bloggar, som jag läser.
Tänkte sno lite idé och göra min egna.


Spets
I början var det lite tveksamt för min del. Köpte Monki-spets-toppen, och är nöjd. Vet dock inte om det blir mycket mer, eftersom att det redan börjar bli lite uttjatat, enligt mig.

Höga stövlar
Nej, inte för min del. Kanske lite sådär halvhöga. Men definitivt inte lårhöga som det har snackats om.

Vadlånga kjolar
No way. Kort kort it is.

Baggy jeans
Jag tycker om baggy. Men kanske inte passar på mig.

Blixtlås
It's fierce! Gillas.


Sammet

Hm. Monki-fodralet har ju inhandlats. Men mer vet jag inte om det blir.


Stora smycken
Det gillas absolut. Stora och bylsiga smycken och accessoarer ska det vara. Kan piffa upp vilken outfit som helst.


Mössa

Gillas inte. Saker som sitter på huvet, vilket plattar till håret är inget för mig. Men hatt är fint. Kommer dock inte heller sitta på mig.


Det dressade modet
Nja. Eller, kavajen gillar jag ju. Och enkla snygga upprullade byxor kan också vara fint. Ett exempel där är chinosen!


Halvöppna, typ håliga skor med nedhasade strumpor i
Passar ju ibland. Kan tänkas använda. Men jag föredrar ju de stängda skorna, mer användbart.

Kilklackar
Underbart. Jag älskar kilklacken. Funderar stort på att slå till på dom omtalade h&m-skorna. Antingen svarta eller gråa, båda lika snygga. Helst vill man ju ha båda två paren!

Kappor i glada färger
För mycket, och för stark färg är inget som tilltalar mig.

Rutigt
Här kan ni läsa om vad jag tycker om rutorna.

Kängor
Inget för mig. För klumpigt. Eller tja, det beror kanske på vilken modell på kängor. Men första intrycket av ordet är klumpigt. Jag sätter klackarna i taket i höst!


Kommentarer
Postat av: Johanna

KORT kjol ska det va!! =)

2008-09-11 @ 19:27:06
URL: http://jojosplace.blogg.se/

Tjo, sötnos! Skriv av dig:

Vem är snyggingen?:
Kommer du tillbaka? Klicka här.

Mailadress? No need.:

Har du blogg? Skriv den här, så jag kan spana in dig:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0