GULDVÄRDA LÄSARE, NI VÄRMER NÄR DET ÄR KALLT.

HERE I GO AGAIN. Just nu kan jag inte annat än buga & bocka för alla snälla kommentarer jag har fått från er! Någon tyckte att bloggen verkade vara en börda för mig, och ja absolut, ibland känns det så. Speciellt de senaste månaderna, då allt har gått upp och ner. Men nu, efter sån feedback kan jag inte annat än att säga att jag är back on track. Känns skönt, för jag vet helt ärligt inte om jag skulle kunna sluta blogga helt och hållet, men ibland känns det bara så & det tror jag att ni förstår. Sista året på gymnasiet är inte lätt. Men jag tror jag har lite ny inspiration att ge er nu, så jag hoppas att det håller i sig! Så, nu har jag skrivit av mig lite. Jag återkommer snart med en liten gåva till er. GE INTE UPP MIN BLOGG NU KÄRA LÄSARE, I'M BACK TO STAY.



Kommentarer
Postat av: tina

Bra att du fortsätter, det är verkligen alltid din blogg man läser först när man startar datorn :D

2009-12-07 @ 15:56:10
URL: http://blazebra.blogg.se/
Postat av: Laura

trevligt :) sista året på gymnasiet är säkert inte lätt. det blir kanske inte lättare efter det heller, men kanske annorlunda.

2009-12-09 @ 11:53:20
URL: http://fashionportfolio.blogg.se/

Tjo, sötnos! Skriv av dig:

Vem är snyggingen?:
Kommer du tillbaka? Klicka här.

Mailadress? No need.:

Har du blogg? Skriv den här, så jag kan spana in dig:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0