Answers!


Hur lång är du?
Jag har inte mätt mig på länge, men skulle tippa på runt 1.60.
Vad använder du för hårprodukter?
Jag har aldrig varit "fixartypen". Jag tvättar med schampo, ibland balsam, sen låter jag det leva sitt eget liv.
Hur länge har du bloggat?
Sen den 30 oktober 2007.
Vad lyssnar du på för musik?
Oj, det är en enormt stor blandning. Allt från 60-tals musik, till svensk pop, till hårdrock, till r'n'b osv. Men jag gillar verkligen Coldplay!
Vad gillar du för musiksmak och varför? Ger det något till dig eller är det bara för att "melodin är bra"?
Det är klart att viss musik ger något, mår ju superbra av att lyssna på musik. Men vissa band ger lite extra när det gäller känslor. Men absolut, det finns mycket musik som är bra tack vare melodin osv.
Vad har du för påbrå?
Jag är adopterad från Syd Korea.
Hur är en perfekt dag för dig?
Den börjar ju absolut bäst med att vakna upp brevid någon som betyder mycket. Sen att vara ledig hela dagen och bara göra vad man vill och vad som helst. Det är mycket som är perfekt i mina ögon, men att ha en heldag med nära och kära räcker långt!
Vad heter du?
Thowe.
Hur gammal är du?
Jag fyller 18 i år.
Hur lång är du?
Ca 1.60.
Vart kommer du ifrån?
Syd Korea.
Vad "sysslar" du med?
Jag går andra året på gymnasiet. Pluggar sam-beteende.
Vad vill du bli?
Absolut ingen aning. Har velat bli allt i från psykolog, frisör och att jobba inom modebranschen!
Vem är din idol?
Ingen speciell, min familj och mina närmsta vänner!
Vem är din största mode- inspiration?
Jag inspireras "mode- mässigt" av nästan allt som rör sig. Streetstyle, bloggar, vänner. Men har alltid tyckt att Olsen- tvillingarna lyckas jävligt bra!
Vad är dina absoluta bästa skönhetstips?
En klyscha, men jag ser till att tvätta ansiktet så ofta som möjligt med speciella krämer. Mest på kvällen.
Och att bara ha självförtroendet gör en snyggare!
Vad gör du en tråkig regnig dag, då det inte är skola?
Antingen ser jag till att göra något kul av det, då träffar jag vänner, sitter på café, pratar och dricker varmt. Eller så klär jag mig i kofta, sockor, duntofflor och allt vad det heter och bara håller mig inomhus med en kopp te eller kaffe.
Lägger du mycket på träningskläder?
Inte längre. Det var när jag tränade truppgymnastik som mycket pengar gick åt till overaller, dräkter osv. (Dock var det inte mina egna pengar.) Men nu när jag tränar på gym, bryr jag mig inte om att spendera pengar på något speciellt.
Favoritaffär?
Hederliga H&M, Monki, Weekday, Second Hand där Beyond Retro och Myrorna är favoriterna.
Favoritblogg?
Det är omöjligt att bara skriva EN. Men jag gillar Childhood flames, Lulu, Knight Cat, Emma, Emma och Elin.
Vart bor du någonstans?
I Nacka, 10 minuter in till Stockholm.
Hur lång är du?
Oj, den frågan var populär. Runt 1.60 cm.
Favoritmat?
POTATISGRATÄNG. Och så gillar jag utländsk mat - thai, indiskt, kinesiskt osv.
Vilka är dina planer inför framtiden?
Jag och några vänner planerar en utlandsresa när vi fyller 18. Sen ska jag hitta ett jobb som funkar bra för mig.
Berätta något annorlunda/ovanligt/kul om dig själv som vi läsare kanske inte har snappat upp?
Hm, vilken svår en. Men som jag sa innan har jag varit elitgymnast. Hoppade av förra sommaren, men innan dess har jag tränat sen jag var ungefär 4 år. Jag har också tränat fotboll i ett antal år. Jag har en stor fetisch för takeaway muggar med lock, vilket låter helt weird. Sen kan jag väl berätta att jag har fobi för fiskar, insekter och reptiler. Vill ni veta något mer, fråga!
Hur känns det att vara kär, enligt dig?
Oj, det kan nog vara den mest härligaste känslan. När jag är kär pirrar det i magen så fort jag tänker på personen, blir varm och trot eller ej, men hjärtat slår snabbare! Blir lite löjligt kär. Men det är så det ska vara.
Väskor eller skor?
Skor! Lätt.
Eftersom att du själv är så sjukt cool kanske du har några bra bloggar att tipsa om? helst sådana som inte är så kända.
Åh, tack. Och absolut, det har jag! Kan börja med att nämna dig! Frida, Hanna, Ellen, Isabelle, Emma, och Hanna måste jag säga. Fler finns dock!
Thowe, hur många skor har du?
Haha, din fuling. Jag vet faktiskt inte exakt, men vi säger väl runt 70-80 par.
Favoritbloggar?
Har nämnt en del om du skrollar upp!


OKEJ, det var allt. Tack till er söta som har frågat.  NI ÄR BÄST!

Kommentarer
Postat av: elin

riktigt häftig header och bakrunden(tegelväggen) är riktigt snygg

2009-01-27 @ 23:47:59
URL: http://elinjosarp.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Hej!

Nu har jag fyllt på med ännu mer godbitar i min bloppisblogg. Superbilligt är det också. :-) Kram!

Postat av: Josiee

tack sötnos! hopaps allt e kanon med dig!

2009-01-28 @ 04:03:21
URL: http://josieeme.blogg.se/fashion/
Postat av: isabelle

tack söta! Kul att veta lite om dig;)

2009-01-28 @ 04:38:40
URL: http://bellisima.webblogg.se/
Postat av: bea

alltid lika kul att läsa

2009-01-28 @ 07:25:55
URL: http://beatasbilder.blogg.se/
Postat av: Nathalie

svar ja visst va det :)

2009-01-28 @ 09:22:55
URL: http://nathalieelina.blogg.se/
Postat av: Felicia

bra tips på bloggar, det gillar vi!

2009-01-28 @ 11:18:19
URL: http://felischa.blogg.se/
Postat av: Frida

haha, 70-80 skor? det var mycket det, jag som tyckte mina 30 var mycket! puss

2009-01-28 @ 15:20:49
URL: http://fyndigt.devote.se
Postat av: Anonym

Haha ofta 160, du ser ut som typ 154 irl.

2009-01-28 @ 18:57:01
Postat av: Josefine

vilken trupp gick du i när du tränade truppgymnastik?:)

2009-01-31 @ 00:01:23
Postat av: Thowelina

Josefine: Jag tränade i GK Värmdö :)

2009-01-31 @ 00:18:24
Postat av: Josefine

Jaha:)kommer du ihåg om du tävlade mot GT Vikingarnas elittrupp någon gång?

2009-02-01 @ 19:32:45
Postat av: Thowelina

Josefine: Absolut :) ni var bra. eller tränar du i den föreningen btw?

2009-02-01 @ 20:22:00
URL: http://thowelina.blogg.se/
Postat av: Josefine

Ja,det gör jag:)vet du vilka tävlingar det var på?

2009-02-02 @ 14:49:58
Postat av: Thowelina

Josefine: Nej, du. det har jag förträngt ;) men har tävlat på bla. truppligan, dm, jm, 24timmars, grenkupper osv. :)

2009-02-02 @ 18:50:21
URL: http://thowelina.blogg.se/

Tjo, sötnos! Skriv av dig:

Vem är snyggingen?:
Kommer du tillbaka? Klicka här.

Mailadress? No need.:

Har du blogg? Skriv den här, så jag kan spana in dig:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0