SVAR PÅ MINIFRÅGESTUNDEN.

HEJHOPP. Här kommer några svar på era frågor.



» Favorit plagg? Det mesta som är svart & grått. Men favoritplagget är nog kavajen av olika slag. & tights.
» Hur gammal är du? Jag fyller 18 om 32 dagar.
» Intressen? Umgås med mina vänner, sitta på ett mysigt café, jag älskar att shoppa, och så älskar jag musik!
» Vad gör du på fritiden? Träffar vänner, umgås med familj & så brukar jag vara jävligt effektiv på att bränna cash.
» Favorit parfym? Just nu kör jag på "Can can" & "Fantasy", Amor är god också.
» "Must have " i höst/vinter? Höga stövlar/ boots, kavajen, paljetter & maffiga ringar.
» Vilken årstid gillar du mest? Sommaren, men jag gillar de andra med, annars kan man inte längta efter sommaren.
» Vad tycker du om söndagarna? Hatkärlek. Oftast smyger sig Söndagsångesten på, men det kan också vara en riktig slappdag, om man inte har en massa läxor!
» Tror du att jorden kommer gå under 2012? Hoppas inte, men vet aldrig. Är sugen på att se filmen!
» Har du någon stilikon? Nej, faktiskt inte längre. Jag hämtar inspiration lite var som helst. Förut var jag väldigt inriktad på Olsen twins. Nu kan nästan vem som helst & vad som helst inspirera mig!
» Favoritartist? Det kan jag inte välja, för svårt. Men jag har alltid varit en sucker för The Sounds, Coldplay & Lady Gaga faktiskt.
» Hur tycker du en optimal nyårs outfit ser ut? Vore underbart att se nog sätta ihop några olika förslag, hoppas hoppas. Det kommer i nästa inlägg, håll utkik!
» Hur skulle du beskriva din humor? Kan beskrivas med tre ord. Sjuk, oväntad, öppen.
» Festar du aldrig? Jo, men det jag nämner i bloggen är det jag tycker är relevant. Tycker själv att det är rätt tröttsamt att läsa om fest.
» Ungefär hur många läsare har du per dag? Varierar väldigt mycket. Men ca 300 st.
» Om du fick döpa om dig själv. Vad skulle du heta då? Jag har alltid tyckt om Ellen, Cornelia & Agnes. Så något av dom tre.


Kommentarer
Postat av: jennifer

mysig läsning. gillar bilden :)

2009-11-12 @ 21:40:38
URL: http://blackwedge.blogg.se/
Postat av: Vic

Ja! Ett till decemberbarn som kan lida med mig :)

2009-11-12 @ 22:13:37
URL: http://victoriatornegren.blogg.se/

Tjo, sötnos! Skriv av dig:

Vem är snyggingen?:
Kommer du tillbaka? Klicka här.

Mailadress? No need.:

Har du blogg? Skriv den här, så jag kan spana in dig:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0