MIN HÖSTGARDEROB.

HÖST-GUIDE. Här kommer delen där jag tänkte visa lite hur jag klär mig i höst! Fast det kan såklart ändra riktning, för ibland dyker andra idéer upp och jag klär mig ganska spontant, men ändå genomtänkt. Så vi får se om det kommer upp några överraskningar!
Men här är detta som kommer vara som en slags bas.


1. Vita kavajen har varit min bästa vän i sommar, den kommer fortsätta vara en bland favoriterna i höst med. Men då matchar jag med en varmare kofta under. Min leotröja är jag också väldigt glad över. Mycket djurmönstrat kommer bli min grej i höst.

2. Murriga färger & stora tubhalsdukar! Längre kavajer och blommigt, kommer jag också bära!

3. Pälsjackan från förra året får också hänga med! Samt skinnjackor i olika modeller och färger. Stickade tröjor kommer finnas i överflöd. Så skönt när det går mot kallare tider! OCH såklart alla mina smycken, de är till för alla årstider.

4. Shoes! Höga som låga. Men i höst kommer det dock finnas strumpbyxor eller tjockare strumpor under dessa! Trogna favoriter här vi här.

Kommentarer
Postat av: Anonym

massa snyggt

2009-09-07 @ 15:05:08
URL: http://karinolofsson.se
Postat av: Anonym

Var kommer de svarta skorna på bilden högst upp i högra hörnet ifrån? I LIKE

2009-09-07 @ 21:12:59
URL: http://edie.devote.se
Postat av: JONNA

jag gillade det här inlägget :)

2009-09-13 @ 13:37:26
URL: http://falkiz.blogg.se/

Tjo, sötnos! Skriv av dig:

Vem är snyggingen?:
Kommer du tillbaka? Klicka här.

Mailadress? No need.:

Har du blogg? Skriv den här, så jag kan spana in dig:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0