21 APRIL, OCH DET SNÖAR?

MYS MED EN VÄN. Äckligt väder men i gott sällskap, så har min dag sett ut ungefär. Kom till skolan för att gå på en inställd lektion, värt? Hatar sånt. Men efter skolan fick jag äntligen träffa en efterlängtad vän. Mycket snack och vi hann tillochmed pricka av två cafébesök! Fick också mina kina-importerade converse, dom sitter som en smäck och jag älskar dem! Kommer användas flitigt. Det ska tydligen bli skitväder hela veckan, så tur att man har fina vänner som håller en på topp ändå!

Dagens; Kofta VeroModa, Jeans CM, Smycken Glitter/ H&M/ Kina/ Egengjorda/ Casioklocka






Kommentarer
Postat av: Taghrid

Snyggt, riktigt häftiga ringar :).

2010-04-21 @ 20:42:02
URL: http://taghridh.blogg.se/
Postat av: alma

Åh, fina du! Vi får ta och ses snart igen! <3

2010-04-22 @ 13:55:22
Postat av: Esmeralda

Åhh, koftan var jätte fin:)

2010-04-24 @ 19:03:03
URL: http://ndotter.se

Tjo, sötnos! Skriv av dig:

Vem är snyggingen?:
Kommer du tillbaka? Klicka här.

Mailadress? No need.:

Har du blogg? Skriv den här, så jag kan spana in dig:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0