LAST NIGHT.

HAPPINESS. Igår firade vi att det var sista arbetsdagen för oss, hela Fredagen var fylld av skratt, lek, små tårar, kramar, vemodighet, lycka, taggade människor, brak fika på kontoret sponsrat av oss, hard rock café med chefen & en massa, massa mer! Det var en sjukt lyckad och underbar dag, tyvärr kunde inte alla följa med, men vi resterande startade på Retro med krubb & drinkar sen drog vi vidare till SOMMAR, där vi dansade loss, beställde redbull vodka, träffade andra fina vänner och hade det allmänt roligt! Idag känns det bara tomt. Har lärt känna så otroligt fina människor som jag definitivt kommer fortsätta träffa och hålla kontakten med! Första dagen på jobbet med allt nytt känns som om det var igår. Sommaren har helt enkelt gått för snabbt. Nu är jag återigen hemma i huset och är här för att stanna, känns ovant. Efter en hektisk dag - bakis åka till Ikea, shoppa och utföra andra ärenden, ska jag äntligen få mysa ner mig i sängen och sätta på en rulle. Love.

Några bilder från igår






Kommentarer
Postat av: agnes

fina bilder:)!

2010-08-29 @ 12:00:39
URL: http://nyheter24.se/modette/agnesalmvarn

Tjo, sötnos! Skriv av dig:

Vem är snyggingen?:
Kommer du tillbaka? Klicka här.

Mailadress? No need.:

Har du blogg? Skriv den här, så jag kan spana in dig:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0