SNYGGA TING PÅ TVÅ BEN.

MITT I VECKAN. Ännu en dag av skratt avklarad, bara två dagar kvar nu. Känns lite vemodigt! Nu planerar vi för full rulle inför vår After Work på Fredag som antagligen kommer att spåra. Har lite panik över vad jag ska ha på mig, hjälp! Men eftersom att lönen kom idag (wiho) gick jag en sväng på stan och fick såklart med mig lite krafs, är så jävla nöjd med dagens inköp. Ett par skinnshorts (de jag bloggade om igår), ett par svarta jeansshorts med hög midja, ett skärp & två balla ringar. Bild kommer en annan dag! Snart måste jag låsa in mina pengar - bokstavligen! Nedan har ni 8 snygga bruds i snygga kläder,
som inspirerar sommar. Men snart är det dags för riktigt höstiga kläder! Längtar lite gör jag nog allt.



Kommentarer
Postat av: julia

bättre än så här blir det inte :) 10poängare allihop!

2010-08-26 @ 18:13:28
URL: http://amilo.blogg.se/

Tjo, sötnos! Skriv av dig:

Vem är snyggingen?:
Kommer du tillbaka? Klicka här.

Mailadress? No need.:

Har du blogg? Skriv den här, så jag kan spana in dig:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0