DEN KLASSISKA.


Du heter: Thowe
Smeknamn: Thowis, Thowelina, Thowelini
Låt som när du är ledsen sörjer till:
Coffee And Cigarettes

Beroende av: Cigaretter (tyvärr), vänskap & kärlek
Vad tror folk om dig?
Olika. Vissa tror att jag är en jättesnäll och oskyldig tjej, andra tror att jag är en riktig bitch, haha!
Stämmer det?
Vet inte, gör det? Lär känna mig först innan du dömer mig, typ

Vad får du oftast komplimanger för? Kläderna och håret

Hur imponerar man på dig? Var dig själv, var charmig, openminded och skratta mycket
Brukar du skratta för dig själv? Haha, mycket!

Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: "Du, kan man sova hos dig?"

Var bor du? Nyss flyttat till Nykvarn. Men mellanlandar på Södermalm medan jag jobbar.

Trivs du där? Både ja och nej!
Har du haft sex idag? Inte vad jag vet.

Hur svarar du i mobilen? Beror på vem som ringer, men oftast "Hallå?" eller "Hej, det är Thowe."

Vem ringde du senast? Mamma

Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Don't remember
Antal timmar sömn inatt: Inte många.

Sov du ensam: Nej

Brukar du komma i tid: Typ alltid, ja.
Hur känner du dig nu: Jäkligt seg, oinspirerad, rastlös & fundersam  

Vanligaste färg på dina kläder: SVART

Vad tycker du om fötter: Ofräscha, men kan ju inte leva utan dem

Vad saknar du: Just nu; en betjänt

Hade du en bra kväll igår: Den var helt klart godkänd

Favorit dryck på morgonen: Juice & te
När brukar du oftast gå och lägga dig: Beror på dag, men numera alldeles för sent

Är du blyg? Ibland, men nej inte direkt.
Sysslar du med någon idrott: Inte längre. Nu är det gymmet som gäller
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Ja, men mer kallad attraktion.

Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: Det vet vi alla redan svaret på

Är du nöjd med ditt liv: Ja, det är jag. Saker kan alltid bli bättre, men samtidigt kunde saker ha varit sämre också

Är du bortskämd: Lite ibland kanske.
Vad gör du i morgon: Jobbar.

Vad är det värsta du vet? Ensamhet, ovisshet, svek, myttare, elakhet & vidriga insekter

Har du bra vänner och äkta vänskap? Oja. Vännerna kan vara det finaste jag har! Mycket värdefulla.

Vad är det finaste du fått? Vänskap & kärlek.
En speciell dag du minns: Studenten-10, helt klart

Du samlar på: Gills ringar?

Vem ringer du när du är arg/ledsen: Bara min bästa vän, iallafall när jag är arg. Om jag är ledsen vill jag oftast vara för mig själv, men med henne kan jag prata om precis ALLT.
När grät du senast: Brukar minnas, men det gör jag faktiskt inte, ett tecken på att jag har mått hyfsat bra på senaste tiden.

Vad skulle du göra om du vann en miljon: Resa, shoppa och leva lite extra

Vill du gifta dig: Jag säger alltid nej, men innerst inne - självklart!
Vill du ha barn: Jag vill ha två, men jag vill helst slippa att klämma ut dem.

Är du musikalisk? I onyktert tillstånd - definitivt!

Vad dricker du helst när du är törstig: Bubbelvatten.

Bor dina föräldrar tillsammans: Yes, they do.

Har du någon gång gråtit dej till sömns: Many times.

Biter du på naglarna: Fy, nej!


Kommentarer

Tjo, sötnos! Skriv av dig:

Vem är snyggingen?:
Kommer du tillbaka? Klicka här.

Mailadress? No need.:

Har du blogg? Skriv den här, så jag kan spana in dig:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0