UNDERBAR VECKA.

MONDAY. Det var inte igår mina vänner! Men jag har varken haft tid eller lust till att blogga, speciellt inte förra veckan och när vädret är så pangbra! Dessutom jobbar jag ju och har varit lite sliten. Men ni kan ju alltid få en helgresumé! I Fredagskväll mötte jag upp några av mina kära förgångna klassvänner, 1 månad klarade vi utan att ses, knappt det. Det blev grillkväll med vin, jordgubbar, grillad kyckling och tsatziki på det här fina berget som ni ser nedan. Såå fint var det, och mysigt!
På lördag kväll åkte jag och min bästa vän tidigt på morgonen, ut till hennes landställe i Norrtälje.
Där desperatstekte vi oss i den grymt värmande solen. OCH, tog mitt första dopp gjorde jag också. Hur skönt var inte det då...
Så den här helgen har varit som rehab, välbehövligt. Lägger upp en dagens lite senare. Over and out!





Kommentarer
Postat av: Anna

Härliga bilder!

2010-07-05 @ 20:40:53
URL: http://smultronet1.blogg.se/
Postat av: agnes

älskar bilderna!

2010-07-06 @ 09:58:50
URL: http://agneeees.blogg.se/

Tjo, sötnos! Skriv av dig:

Vem är snyggingen?:
Kommer du tillbaka? Klicka här.

Mailadress? No need.:

Har du blogg? Skriv den här, så jag kan spana in dig:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0