7 DAGAR KVAR.

WONDERFUL FABRICS. Har min blogg nånsin varit såhär torr som den är nu? Tror inte det, men idag är det bara 7 dagar kvar tills jag tar studenten och jag är uppe i fullvarv! Det kommer tjatas mycket om det nu, men det är så mycket känslor coming up! Så, nu har jag sagt det. Hursom, idag var jag och såg Sex and the city 2 med min fina vän Alma. Jag tycker att den var bra för att vara en andra film + att det är nog alltid svårt att leva upp till allas hysterikrav kring satc. Jag skrattade under nästan hela filmen och däremellan satt jag med ett brett leende på läpparna och ibland fick man nästan en tår i ögat. Jag upplevde bara ett par missar när det gäller styling, annars blev jag tokkär i de flesta outfitsen och klänningarna med stort K. Helt underbart! Hoppas det kommer en 3 nu. Nu blir det bingen!



Kommentarer

Tjo, sötnos! Skriv av dig:

Vem är snyggingen?:
Kommer du tillbaka? Klicka här.

Mailadress? No need.:

Har du blogg? Skriv den här, så jag kan spana in dig:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0