SLITEN.

LÅNGHELG. Nu är jag helt slutkörd. Det är mycket att göra på jobbet, knappt en lugn stund idag till skillnad från förra veckan. Ögonen vill bara dra ner rullgardinen! En sak jag är väldigt glad över är att det är löning idag! Rakt in på kontot och nu känner jag mig en aning rik. Klirr i kassan! Butikerna har dock inte så mycket att erbjuda nu och rean suger. Så då blir plånkan glad.
Nu ska jag käka glass och sätta på en rulle. Ha en bra helg!
Dagens kläder; Kavaj - H&M, Långklänning - H&M, Halsband - Lindex gammalt





Kommentarer
Postat av: Anonym

sjjuukt snygg kavaj :D köpt den nyligen? <3

2010-06-26 @ 11:50:20
Postat av: THOWELINA SVARAR

ANONYM: Ja, förra veckan, men den verkar vara ganska slutsåld. Så skynda dig! :)

2010-06-26 @ 13:04:02
Postat av: Freddie Fatale

Snyggt!

2010-06-28 @ 20:32:01
URL: http://final.blogg.se/
Postat av: M

Men du! Vart har du tagit vägen egentligen? Du har ju för fasen inte bloggat på en vecka!

2010-07-03 @ 21:54:50

Tjo, sötnos! Skriv av dig:

Vem är snyggingen?:
Kommer du tillbaka? Klicka här.

Mailadress? No need.:

Har du blogg? Skriv den här, så jag kan spana in dig:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0