THE HAPPIEST DAY IN MY LIFE.

LEVER FORTFARANDE PÅ GLÄDJEN. Nu sitter jag här med en stor saknad, nu är allt över och det börjar kännas. På måndag ska jag ut i arbetslivet, konstigt att inte gå till skolan som vanligt! Igår var jag och fikade med några kompisar, då såg vi en massa flak, och oj vad man ville tillbaka dit! Antar att ni är trötta på allt studenttjat nu, men jag kan bara inte låta bli! Det har liksom inte lagt sig. Än. Hoppas ni mår lika bra som jag, jag ska visa er några bilder på presenter och shopping senare! PUSS.









Kommentarer
Postat av: bea

gratttis!

2010-06-14 @ 08:17:15
URL: http://beatasbilder.blogg.se/
Postat av: ida

grattis till studenten!

Jag minns fortfarande hur jävla skoj det var trots att det nu är 7 år sedan. Du kommer aldrig glömma den dagen!

2010-06-14 @ 13:00:55
Postat av: julia

GRATTIS!!!! :D

2010-06-28 @ 23:10:09
URL: http://amilo.blogg.se/

Tjo, sötnos! Skriv av dig:

Vem är snyggingen?:
Kommer du tillbaka? Klicka här.

Mailadress? No need.:

Har du blogg? Skriv den här, så jag kan spana in dig:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0