I WANT...

THIS. Har sug efter mycket just nu! Lovet har varit underbart hittills, och förutom alla läxor som tynger ner så är jag på topp! Hade en härlig kväll igår med, men ikväll styr det tjejkväll, så nu ska jag måla naglarna med mitt nya turkosa nagellack! Fräsigt.


STILRENA SMYCKEN. Älskar den här kombinationen, det är något speciellt.
Ringen är sjukt snygg & guld i olika nyanser och modeller är urtjusigt!


RING-TOKIG. Åh, titta! Älskar de maffiga silverhuvudena eller vad det nu kan tänkas vara. More is more!


TATOO. Har länge velat ha en tatuerad handled. Och hur fina är inte duvor? Do want.


RED HAIR. Rött hår är så jäkla fint! Önskar för en dag att man passade i det. För hur ballt är det inte?
Till skinnjacka är det bland det finaste jag vet.

Kommentarer
Postat av: paulin

rött hår är ju för lovely. en dag SKA jag passa i det. skulle kännas surt att dö utan att ha provat, haha.

2010-03-04 @ 21:10:37
URL: http://paulinedblad.blogg.se/
Postat av: Bella

Wow! insperation! Vart får du alla fina bilder ifrån?

2010-03-05 @ 09:14:27
Postat av: stormkyss

En duva på handleden skulle jag inte säga nej till.

2010-03-05 @ 13:31:49
URL: http://stormkyss.blogg.se/

Tjo, sötnos! Skriv av dig:

Vem är snyggingen?:
Kommer du tillbaka? Klicka här.

Mailadress? No need.:

Har du blogg? Skriv den här, så jag kan spana in dig:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0