DAGENS.

SUMMERHEAT. Hej puddingar, har två saker att påpeka idag. Det första är att NU är det bannemig sommar ute! Har suttit i en soffa på en uteservering precis vid vattnet med en vän och sippat isté, hur mysigt?
Sen mötte jag upp mami och vi gick och shoppade lite. Nu har jag både klänning & skor till studenten, puh.
Köpte också en efterlängtad tröja som var nedsatt med 50%. Lucky me!
Det andra är att ni bokstavligen suger på att kommentera, vilket är tråkigt!
Men men, kanske inte är den bästa på att uppdatera heller, men jag vet att ni finns där ute! Kom igen.




Kommentarer
Postat av: Mindy

Jag finns här ;) ärdålig på att kommentera härmen jag är inne på din blogg varje dag minst 2 ggr! älskar din stil!



:D

2010-05-17 @ 20:10:10
Postat av: agnes

snygging!

2010-05-18 @ 12:53:51
URL: http://agneeees.blogg.se/
Postat av: idun

har tänkt köpa sån kjol. Blir nog att jag gör det nu när jag ser hur snygg den är på riktigt :)

2010-05-19 @ 18:23:35

Tjo, sötnos! Skriv av dig:

Vem är snyggingen?:
Kommer du tillbaka? Klicka här.

Mailadress? No need.:

Har du blogg? Skriv den här, så jag kan spana in dig:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0