TAKE ME OUT OF HERE.

STRESS. Idag var verkligen inte min dag, började med en försovning. Kom iallafall till skolan i tid och höll min lektion på pedagogiskt ledarskap. Check! En sak mindre att tänka på, men ändå dränks jag i skolarbete. Och vad gör jag? Ingenting. Jag bara orkar inte, har dessutom en elak huvudvärk som har förföljt mig hela dagen. Fullkomligt hatar detta! Ska väl slipa lite på min powerpoint till svenska talet som ska hållas på fredag. Ett steg i taget, va. Blev för övrigt kär i dessa byxor nedan.





Kommentarer
Postat av: Jossan

sv: Tackar!



Hon har så cool stil! :D

2010-05-18 @ 19:03:27
URL: http://chan3l.blogg.se/

Tjo, sötnos! Skriv av dig:

Vem är snyggingen?:
Kommer du tillbaka? Klicka här.

Mailadress? No need.:

Har du blogg? Skriv den här, så jag kan spana in dig:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0