MONKILICIOUS.

HOME, MY FRIENDS. Har haft en frym helg vilket har resulterat i att jag är rätt så sliten idag!
Har underbara vänner och har varit  gott sällskap hela helgen, härlig utgång blev det också. Check!
Ikväll har jag kollat Top Model och ätit den kanske världens godaste äppelpajen i hela mitt liv, duktig mamma.
Nu laddar jag upp inför nästa program; pensionärsjävlar! Har ni inte sett det än, gör det! 22.00 på kanal 5.
Underhållning i världsklass. Nä nu hörrni ska jag slita mig från datorn, är för trött! Vi hörs mer imorgon.
Så länge kan ni dreggla precis som jag över dessa Monkifynd!



Kommentarer
Postat av: sofia

thowe, I need your help! min blogg känns inte 100 .. skulle vilja ändra två saker. orkar du? förlåååt! <3

2010-11-09 @ 00:37:45
URL: http://underphillyssun.blogg.se/

Tjo, sötnos! Skriv av dig:

Vem är snyggingen?:
Kommer du tillbaka? Klicka här.

Mailadress? No need.:

Har du blogg? Skriv den här, så jag kan spana in dig:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0