MY DREAM IS RED.

NOVEMBER. Ja, hörrni. Har lite problem med min dator samt bilder, så det är inte så lätt att blogga just nu! Men så fort det är löst återkommer jag med inspirerande inlägg. Den senaste veckan har jag känt mig extra effektiv, har lyckats vända tillbaka dygnet och är bra mycket piggare nu. Bara en liten Novemberförkylning som spökar. Idag ska jag till körskolan på en introduktion, ska boka körlektioner snart också - längtar! Så idag ska jag dyka ner i teoriböckerna, men först ett litet spinningpass på träningscykeln! Ska tänka på de här underbara skorna som pepp, fasen va snygga de är! Från H&M. Vi hörs när vi hörs!



Kommentarer
Postat av: Anonym

www.dreamlesstate.tumblr.com



follow/read/reblog

2010-11-03 @ 13:34:26
URL: http://dreamlesstate.tumblr.com

Tjo, sötnos! Skriv av dig:

Vem är snyggingen?:
Kommer du tillbaka? Klicka här.

Mailadress? No need.:

Har du blogg? Skriv den här, så jag kan spana in dig:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0