ONLY IN MY DREAMS.

I'D DIE FOR THOSE. Okej, inte riktigt. Men huuur läckra är de inte? En vacker dag ska jag investera antingen ett par
Jessica Simpson skor eller Jeffrey Campbell! Eller ja, varför inte båda? Faller pladask för dem, gör jag.
Skorna nedan tillhör Columbine, är för övrigt avis på hela hennes skosamling. Folk borde inte få ha så många snygga skor på en gång som man själv aldrig kommer kunna få, tycker jag! Skorna nedan är iallafall från Jessica Simpson, NewLook och Marni. Jättemegafina!




pics;ColumbineSmille

Kommentarer
Postat av: Anja

Din blogg är så inspirerande, keep up the good work!

2010-11-05 @ 00:39:39
URL: http://originalet.blogg.se/
Postat av: Isabelle

Hejhopp! Längesen :) Men about skorna (dom första) så jäääkla snygga är dom! Jag Är riktigt nära på att köpa dom tyo varje vecka haha, letar efter bra priser på ebay :) hoppas jag lyckas ^^

2010-11-15 @ 14:14:08
URL: http://conscient.blogg.se/

Tjo, sötnos! Skriv av dig:

Vem är snyggingen?:
Kommer du tillbaka? Klicka här.

Mailadress? No need.:

Har du blogg? Skriv den här, så jag kan spana in dig:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0