VI ÄR ALLA LÖV, PÅ SAMMA TRÄD.

THURSDAY, ALREADY? Idag skiner solen, härligt! Dock halv storm? Nu har jag iallafall laddat upp min morgon med smörgås & pucko, nu är kaffe på koket. För övrigt har jag verkligen snöat in på Thomas Di Leva. Har tyckt om honom och hans musik så långt jag kan minnas, har massa minnet från när jag var liten. Nu är han tillbaka och det är starkare än någonsin. Blir så lugn av musiken. Honom ska jag träffa innan jag dör har jag bestämt! En annan sak, till alla SATC galningar - som jag, så släpps SATC2 på DVD idag. Klicka er in på cdon. Bara så ni vet! Återkommer snart, så länge - inspireras av dessa guldplock!




Kommentarer

Tjo, sötnos! Skriv av dig:

Vem är snyggingen?:
Kommer du tillbaka? Klicka här.

Mailadress? No need.:

Har du blogg? Skriv den här, så jag kan spana in dig:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0