WHITE LIGHT MOMENT.

NO TIME. Oj, jisses vad dåligt bloggen har gått den sista veckan! Vill så gärna fylla den med massa ny inspiration, men just nu finns det bara ingen. Har mycket annat att tänka på just nu. Har börjat köra på bilskolan nu, hade min andra lektion idag. Så himla kul är det! Känns otroligt bra och har en skön lärare, så nu KÖR VI! Hm, hur gör vi nu då? Jag vill ju inte ta en till paus, inte officiellt iallafall, så jag slänger in ett inlägg eller två när hjärnan börjar tänka i nya banor. Until then, må bäst!



Kommentarer
Postat av: Bia

Hoppas du fortsätter, för jag älskar dina inspirations kollage!!!!!!!!!

2010-11-17 @ 19:07:05

Tjo, sötnos! Skriv av dig:

Vem är snyggingen?:
Kommer du tillbaka? Klicka här.

Mailadress? No need.:

Har du blogg? Skriv den här, så jag kan spana in dig:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0