8 FRÅGOR, 8 SVAR.



Vad är ditt drömyrke? Att jobba med något inom mode, har alltid varit lite av en dröm! Stylist vore något.
Beskriv din stil med 3 ord? Svart, bekväm, schizofrenisk.
Vad tänker du ha på dig i höst? Vilka plagg, material, färger osv. Svart kommer jag ha oavsett trender och årstid. Men gärna materialmixa, t.ex. skinn/mocka/satin/stickat o.s.v. Djurmönstrat faller jag också handlöst för. I övrigt kommer jag köra på massa stickat - mysfaktor! Och sen tuffa upp det med t.ex. skinn.
Vilka plagg borde, enligt dig, varje garderob innehålla? En skinnjacka, baskavaj, ett par svarta jeans, sköna slappa linnen & tröjor & en färgklick att bryta av med. Sen ska man alltid vara redo med en riktig festblåsa! Gärna något galet. I skoväg - ett par klassiska Converse, ett par ballerina & ett par högklackade skor!
Vilka skor i höst/ vinter? Definitivt bootsen i diverse modeller. Är lite sugen på ett par overknee stövlar nu till hösten! "Klumpskon" har ju blivit lite av höstens hypetrend också. Material - skinn eller mocka!
Skönhetstips? Sov aldrig med smink, tvätta ansiktet noggrant! Kör en helkroppspeeling då och då, och sen den klassiska -  drick vatten! Om man vill få håret lite blankare - skölj det i kallt vatten efter dusch.
Smink i höst? Nedtonat när det gäller ögon och ögonskuggor, dra istället på med ett färgat läppstift! Jag brukar aldrig lägga något krut på ögonskuggor och sånt krafs, jag kommer köra på rougen, markerade ögonbryn & läppar!
Favoritaffär? Tråkigt nog H&M, men tycker att Monki, Weekday och Bik Bok har ett bra utbud också!

Tack & Godnatt.


Kommentarer
Postat av: olivia

snygging!

2010-10-16 @ 01:09:14
URL: http://oliviaida.devote.se
Postat av: Tina

Ja stylist är även mitt drömyrke! :) Jag läser till stylist just nu i gymnasie! JÄTTEKUL! :D

2010-10-16 @ 16:24:40

Tjo, sötnos! Skriv av dig:

Vem är snyggingen?:
Kommer du tillbaka? Klicka här.

Mailadress? No need.:

Har du blogg? Skriv den här, så jag kan spana in dig:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0