DREAMCATCHER.

JAG ÄR KÄR. Äntligen! Har köpt mina första drömfångare idag, och är helt tokig i dem. Tycker verkligen att dom är vackra! Jag och min vän gick in i en liten pryl/smyckesbutik och jag la tassarna på en stor och en liten. Den lilla ska antingen bli ett örhänge eller ett halsband, måste nog ha en till så jag kan göra både och. Får inte nog! Har för övrigt haft en grym helg hittills. Utgång igår med kära vänner och trippat på stan med Alma hela dagen och skrattat tills kroppen vek sig, då mår man som bäst!
Godnatt gott folk, ny dag imorgon. Carpe Diem.





Kommentarer
Postat av: Alma

Åh, så fint det blev! Tack för en asgrym dag, god natt! :) <3

2010-10-23 @ 23:41:24
Postat av: ANGELICA [foto&personligt]

Gillar din blogg skarpt! :D

2010-10-24 @ 16:00:29
URL: http://steeler.blogg.se/
Postat av: Matilda

säljer nu dubbelringarna från h&m trend på min bloppis , check it out ! :D

2010-12-12 @ 01:33:56
URL: http://maddetildaa.blogg.se/

Tjo, sötnos! Skriv av dig:

Vem är snyggingen?:
Kommer du tillbaka? Klicka här.

Mailadress? No need.:

Har du blogg? Skriv den här, så jag kan spana in dig:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0