FREDAGSMYS.

LUGNT VECKOSLUT. Idag bestämde jag mig för att för en gång skull ta det lugnt på en helg, känns som att det var länge sedan! Jag och päronen åkte till Terrassen där det var Tacobuffé, möms! Nu har jag avnjutit två timmar Idol
och åh vad jag älskar Andreas Weise, så himla härlig. Jag har för övrigt shoppat lite på sista tiden
som jag ska visa här när jag orkar ta mitt trötta arsle nånstans och fota! Snart, lovar. Puss.

Jag är för övrigt också kär i Ellen's kofta, hur mysig?






ColumbineSmille,FashionSquad,EllenC,Hanna

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Åh älskar Columbine's jacka!

2010-10-18 @ 16:05:13
URL: http://nathaliejo.blogg.se/

Tjo, sötnos! Skriv av dig:

Vem är snyggingen?:
Kommer du tillbaka? Klicka här.

Mailadress? No need.:

Har du blogg? Skriv den här, så jag kan spana in dig:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0