HUMÖRSMIX.

KÖRPAKET + SNÖ. Tänkte börja den här dagen med att säga två saker. För det första var det ungefär 20-30cm snö när jag slog upp ögonen idag. Fick en närmare chock! Däremot är det jävligt vackert, klarblå himmel & strålande sol. Men snö. Hua. För det andra så var jag på körskolan igår och skrev in mig. Nu är jag 11 000 kr fattigare med rik på ett stort körpaket innehållande 20 körlektioner, teori + material, halkbana och riskettan. Fick med mig en hel bunt med teoriböcker, puh.
I all den glädjen kom snön ganska olägligt, jag vill väl inte spinna runt i denna snö? Snälla, försvinn.



Kommentarer
Postat av: fialotta

vet du vad? det är skitbra att du får köra mycket i snö :) då kommer du inte känna dig osäker på det när du väl måste ut själv i det. när jag tog mitt körkort körde jag de tre första månaderna i snö, det var hur bra träning som helst.

fan vad kul att du ska börja med körkortet nu :D kommer gå huuuuur bra som helst!!

fina bilder, sötnos. saknar dig, vill sitta på vapiano i flera timmar och dricka vin och snacka skit. pusss <3



2010-10-22 @ 16:10:16
URL: http://underphillyssun.blogg.se/

Tjo, sötnos! Skriv av dig:

Vem är snyggingen?:
Kommer du tillbaka? Klicka här.

Mailadress? No need.:

Har du blogg? Skriv den här, så jag kan spana in dig:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0