4+4.

= SNYGGA. Som ett sista nattinlägg toppar jag 4 snygga outfits samt 4 grymma saker jag suktar efter! Typ som ett barn i godisaffären. Tänkte för en gångs skull lägga mig någorlunda i tid - för att vara mig. Har en härlig Fredag att se fram emot, då krävs det sömn! Och bara så ni vet - en liten update om beställningen. Ja, jag råkade visst beställa hem för sisådär en 1000-lapp. Kunde helt enkelt inte motstå. Men då kan jag skylla på att i beställningen innehöll det en filt som gick på 500 spänn. Det kommer den säkert vara värd för HUUUR mysig ser den inte ut att vara? Check. Godnatt på er.


pics; unknown, idarislöw,agnes,unknown



clothes;ginatricot,lindex,h&m,modekungen


Kommentarer
Postat av: c l a u d i a [MODE]

korsringen har kommit, kolla mejlen! :)

2010-09-17 @ 21:57:08
URL: http://claudiasgarderob.blogg.se/
Postat av: Tina

Jag älskar leopardbyxorna! :)

2010-09-18 @ 19:18:11
Postat av: esmeralda

tack söta du! :)

2010-09-19 @ 00:49:37
URL: http://ndotter.se

Tjo, sötnos! Skriv av dig:

Vem är snyggingen?:
Kommer du tillbaka? Klicka här.

Mailadress? No need.:

Har du blogg? Skriv den här, så jag kan spana in dig:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0