MIN EGNA KOLLEKTION.

NY KATEGORI. Ännu ett paket med smyckesmaterial kom hem till mig idag & nu har jag suttit i flera timmar och skapat. Har fler idéer på väg. Men först och främst vill jag kolla med er läsare om ni skulle vara intresserade av att köpa smycken av mig?
Har fått några mejl angående det, så jag tänkte att det kunde vara en kul grej!

Hör gärna av er, antingen i kommentarsfältet eller på min mejl, om ni är intresserade!

Jag drar en vinnare av tävlingen imorn, så sista rycket nu om du vill delta! Det gör du HÄR.



1, TJURHALSBAND // 2, VINGE MED DUBBEL KEDJA LÄNGST NER // 3, AMULETT - TRUE, HOPE, LOVE. DUBBEL KEDJA


1, 4-DUBBELT ARMBAND MED BERLOCKER // 2, SINGELÖRHÄNGE MED VINGE //
3, FYRKLÖVER & "BELIEVE" AMULETT // 4, 3-DUBBELT ARMBAND + HOPE AMULETT



1, ÖRHÄNGE MED KEDJOR & KORS // 2, SVART + FÄRGAD FJÄDER + 1 KORS3, 2 FÄRGADE FJÄDRAR + 1 KORS


Kommentarer
Postat av: fialotta

jag är intresserad :)

2010-09-12 @ 12:11:39
Postat av: THOWELINA SVARAR

av vadå? :)

2010-09-12 @ 17:22:04
Postat av: julia

örhänget med vingen var jättefint!

2010-09-12 @ 20:12:20
URL: http://amilo.blogg.se/
Postat av: therese

vad kostar halsbanden och de olika örhngena? :)

2010-10-05 @ 22:09:23
URL: http://erikatherese.blogg.se/

Tjo, sötnos! Skriv av dig:

Vem är snyggingen?:
Kommer du tillbaka? Klicka här.

Mailadress? No need.:

Har du blogg? Skriv den här, så jag kan spana in dig:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0