IN SICKNESS AND IN HEALTH...

HEJ OCH VÄLKOMNA. Såg att statistiken har gått upp en del från igår? Välkomna säger jag till er nya läsare iallafall. Idag mår jag allt annat än bra. Både jag och min käraste ligger hemma och är sjuka! Det suger ju när man ska jobba och inte kan. Sitter och om vartannat svettas/fryser - inget önskat mående, nej. Trots detta måste jag plugga, så nu tänkte jag knata upp till caféet på hörnet, beställa den största kaffen dom har, sätta i hörlurarna och slå upp böckerna. Känner att ett miljöombyte är bra för att komma igång. Lite senare ska vi till vårdcentralen, men då för andra orsaker. Det går inte så bra nu.
Men vi hörs när det är på väg uppåt igen. Take care!





gamla bilder från arkivet

Kommentarer
Postat av: Anja

Svar:

Haha ja! Jag hörde att han var otrogen med Michaela Forni...? Hoppas det bara är ett rykte, men alltid kul med lite svenskt skvaller haha ;)

2011-08-29 @ 16:02:49
URL: http://originalet.blogg.se/

Tjo, sötnos! Skriv av dig:

Vem är snyggingen?:
Kommer du tillbaka? Klicka här.

Mailadress? No need.:

Har du blogg? Skriv den här, så jag kan spana in dig:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0