RELEASE ME.

TORSDAG. Hej på er! Just nu är jag helt slut. Min hjärna har gått på högvarv sen tidigt i morse, typ. Min man drar till jobbet vid halv 7, och idag kunde jag inte somna om, började brainstorma en massa istället. Skulle inte upp förrän halv 9, men det kändes skönt att inte behöva vakna till klockan. Sen iväg till skolan, som för övrigt gick sjukt bra idag. Men nu är jag matt. Ikväll väntar vernissage! Min vän bjöd med mig, och det är bland annat hennes pappa som har det, så det ska bli asnice! Där får man gratis alkohol också, det gillar vi. Nu ska jag ta en liten powernap, sen handla middag med pojkvännen min!
Kanske slänger upp en dagens sen också, i så fall får ni se outfitten för kvällens event. Later.




Kommentarer

Tjo, sötnos! Skriv av dig:

Vem är snyggingen?:
Kommer du tillbaka? Klicka här.

Mailadress? No need.:

Har du blogg? Skriv den här, så jag kan spana in dig:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0