2011 turn into 2012

NEW YEARS EVE. Idag smäller det! Det nya året är bara några timmar ifrån och hur känns det då? Jovars, det känns faktiskt som att det kan bli mitt år, att få göra det jag vill. Jag har jobb på en förskola med underbara barn första halvåret, innan jag ska sätta igång och plugga! Jag och min man har planerat in lite resemål och jag ska lösa in mitt presentkort på Friskis & Svettis som jag fick i julklapp. Nu jävlar, ska julkilona bort - perfekt till sommaren! Och hur blir kvällen då? Jo, men jag har vaknat till lite ur min nyårskoma, tänker att jag faktiskt ska se till att ha roligt de sista timmarna på året. Nyårslöftet då - ja, då slänger jag cigaretterna i papperskorgen är det tänkt! Wish me luck.

Till sist, så önskar jag er ett underbart nyårsfirande med nära & kära.
Jag och bloggen tackar för detta år, vi hörs igen år 2012! Love.




Kommentarer
Postat av: Mami

Gott slut och Gott Nytt År önskar mami

2011-12-31 @ 19:41:50

Tjo, sötnos! Skriv av dig:

Vem är snyggingen?:
Kommer du tillbaka? Klicka här.

Mailadress? No need.:

Har du blogg? Skriv den här, så jag kan spana in dig:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0