hola

30 DECEMBER. Jaha hörrni, imorgon är det nyår! Och faktiskt, jag bojkottar nyår i år. För mig känns det som en vanlig lördag, det må låta tråkigt, men jag är bara ärlig. Det blir väl vad man gör det till, så jag ska försöka ha trevligt ändå. Jag har inte ens någon speciell nyårsoutfit, som jag annars brukar, så det får bli något i repris helt enkelt. Skorna från JC hade jag dock gärna haft på tassarna! Nu slutar jag skriva, så jag inte blir någon glädjedödare här - det finns ju faktiskt dom som taggar sönder inför imorgon. Så nu ska jag dra mig till soffan och kolla på Inception med min man istället. Må gott!


Jeffrey Campbell, Monki, H&M, Gina Tricot

Kommentarer
Postat av: cassandra

Härligt att någon mer än jag tänker så!

2011-12-30 @ 23:22:48
URL: http://cassandraholm.wordpress.com

Tjo, sötnos! Skriv av dig:

Vem är snyggingen?:
Kommer du tillbaka? Klicka här.

Mailadress? No need.:

Har du blogg? Skriv den här, så jag kan spana in dig:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0