lucia

13 DECEMBER. Idag har varit en hektisk dag och jag är helt slutkörd. Luciatåg på jobbet var sjukt mycket jobbigare än mysigt! Att klä på alla barn var nära ett helvete, rent ut sagt! Tjockkläder på och tomte, pepparkaka, lucia (you name it) - kläder över detta, eftersom att det var utomhus. Tog en evighet att klä och sen var det över på ett ögonblick kändes det som! Men söta var dom, bör tilläggas. För övrigt har hela dagen varit helt hypad! Efter jobbet fick jag äntligen pusta ut lite, tillsammans med min fina vän Alma, som gptt igenom samma dag kan man säga. Blir lätt så med samma jobb haha! Nu har jag precis ätit middag med mannen min, eller ätit och ätit, jag åt knappt något eftersom att min mage spökar och jag mår jätteilla! Nog skrivet, nu vill jag bra dyka ner i sängen och dö...


Kommentarer

Tjo, sötnos! Skriv av dig:

Vem är snyggingen?:
Kommer du tillbaka? Klicka här.

Mailadress? No need.:

Har du blogg? Skriv den här, så jag kan spana in dig:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0