PUMPS.

COLOUR. Till i vår vill jag ha ett par enkla stilrena pumps - i färg! Bryta mitt mönster lite, från att nästan bara äga svarta och bruna skor. Har några par i färg, t.ex. Converse, men de räknas inte riktigt för jag vill ha ett par pumps, som jag faktiskt inte äger. Jag är mest sugen på de röda som finns att klicka hem från Nelly. De är riktigt coola och ser dessutom sköna ut, jag brukar ha svårt för just pumps, eftersom att jag har så små fötter, men de här ser ut att sitta bra på foten. Kanske värt ett försök?
För att inte tala om de gula till bruna ben - mums! Kliar väldigt i fingrarna.


Skor;Vivistyle, Nelly


Kommentarer

Tjo, sötnos! Skriv av dig:

Vem är snyggingen?:
Kommer du tillbaka? Klicka här.

Mailadress? No need.:

Har du blogg? Skriv den här, så jag kan spana in dig:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0