KLI I FINGRARNA.

ADDICTION. Det är nått med mig och surfa runt på webbshoppar när jag inte har pengar. Men nu har jag trixat lite på banken, så snart vill och tänker jag nog göra en fet beställning. H&M har ju mycket fint. Men har lovat mig själv att inte överkonsumera H&M, bara det jag allra mest suktar efter ska jag ha! Så det jag vill ha lite grann låter jag bli. Låter som ett nyårslöfte? Äsch, vad är nyårslöfte om man har självbehärskning haha. Träskorna har jag dregglat över sen i somras, så det kanske är dags för dessa att flytta in? Om bara denna eviga snön smälte någon gång... Jag vill ha SOMMAR, eller iallafall vår!



Kommentarer

Tjo, sötnos! Skriv av dig:

Vem är snyggingen?:
Kommer du tillbaka? Klicka här.

Mailadress? No need.:

Har du blogg? Skriv den här, så jag kan spana in dig:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0