NEW CLOTHES, HAPPY GIRL.

LITTLE PEEK. Idag körde jag till Eskilstuna för att spana in rean där istället för i stan, där den är urtråkig!
Hittade mycket bättre grejer idag och är hur nöjd som helst. Fyndade allt förutom det fina, röda nattlinnet.
Jag vet att det ser tråkigt ut när de bara ligger, för de är så mycket snyggare på - det kan jag lova!
Men ni får se sen när jag bär dem istället. Nu ska jag ta en dusch och sen sätta på någon serie.
Tror jag ska testa Pretty Little Liars och se om det är något! Later.




Kommentarer
Postat av: Sara

Jag är helt besatt i pretty little liars men det tar ett tag att komma in i det. Det är iallfall galet spännande. Kram

2011-07-14 @ 10:14:30
URL: http://lovelieslost.blogg.se/

Tjo, sötnos! Skriv av dig:

Vem är snyggingen?:
Kommer du tillbaka? Klicka här.

Mailadress? No need.:

Har du blogg? Skriv den här, så jag kan spana in dig:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0