DAY TEN.

1 BEKÄNNELSE.
  • Jag är en riktig kändisspottare. Kändiskåt! Jag kan stanna upp på stan och vända mig om, peka och nästan skrika kändisens namn. En otroligt pinsam grej är att jag för typ tre år sedan skrev i ett block om vem jag såg, vart och vilket datum. Haha! Ja, jag kan ju säga att mina vänner och pojkvän har fått skämmas en del. Det värsta är att dessa "kändisar" inte behöver vara värsta "kändisen" heller, det kan vara en riktig Ö-kändis. Det är jag i ett nötskal!


    Så, nu har ni under 10 dagar fått lära känna mig lite bättre. Hoppas jag! Haka på ni som vill, det kan vara roligt att veta lite mer än det man läser i varandras bloggar. Det kan lätt bli väldigt ytligt. Hoppas ni tyckte om detta, för det gjorde jag!


Kommentarer
Postat av: Karin

underbar bild!

2011-06-20 @ 15:03:41
URL: http://minegeninspiration.blogg.se/

Tjo, sötnos! Skriv av dig:

Vem är snyggingen?:
Kommer du tillbaka? Klicka här.

Mailadress? No need.:

Har du blogg? Skriv den här, så jag kan spana in dig:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0