DAY THREE.

8 SÄTT ATT VINNA MITT HJÄRTA. Någon har ju redan vunnit mitt hjärta, men överlag så...
  • Var dig själv. Bara! Jag har läst psykologi och beteende i tre år, så jag vet om du fejkar.
  • Skratta & le mycket! Du får gärna ha smilegropar (har en sån tur att min man äger två)
  • Jag är svag för händer och underarmar. De ska vara manliga och ni vet sådär ådriga... Låter som en 90-årig gubbe, men ni fattar.
  • Håll mig i handen! Offentligt.
  • Ha MYCKET humor! Väldans viktigt. Ingen vill ha en torrboll.
  • Var inte snål.
  • Ha drömmar i livet.
  • Visa att det är mig du vill ha!







Kommentarer

Tjo, sötnos! Skriv av dig:

Vem är snyggingen?:
Kommer du tillbaka? Klicka här.

Mailadress? No need.:

Har du blogg? Skriv den här, så jag kan spana in dig:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0