GET TO KNOW ME BETTER, BEHIND THE SCREEN.

DAY ONE. Tänkte köra en sån här bekännelselista, som går ut på att under tio olika kategorier skriva något om mig själv.
Vi kör tycker jag. Första steget: 10 saker jag vill göra innan jag dör.
  • Resa. Mycket! - Vill bland annat till Afrika och se djuren i deras vilda och fria natur
  • Tatuera mig
  • Gifta mig med mannen jag älskar
  • Föda två fina ungar
  • Jobba med något jag älskar
  • Skaffa mig en lägenhet i New York
  • Bada med hajar & krokodiler (okej inte bada, men typ) djuren fascinerar mig!
  • Färga mitt hår rött. Även om jag inte passar i det. Men tycker rött hår är så jäkla snyggt!
  • Träffa Thomas Di Leva. Haha!
  • Lära mig sjunga. På riktigt! Nu tror jag bara att jag kan.








Kommentarer
Postat av: alexandra

Fin blogg! Följa varandra på bloglovin?:)

2011-06-09 @ 22:46:35
URL: http://kisskill.blogg.se/
Postat av: STYLE CRUSH, UPPSALA

sv: åh tack! jag älskar det :) sommar sommar! haha



ha en underbar fredag!

2011-06-10 @ 07:42:32
URL: http://www.emira.se/bloggar/style-crush

Tjo, sötnos! Skriv av dig:

Vem är snyggingen?:
Kommer du tillbaka? Klicka här.

Mailadress? No need.:

Har du blogg? Skriv den här, så jag kan spana in dig:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0