SVAR PÅ TAL.

SVAR PÅ FRÅGESTUNDEN. Blidde ju inte så många frågor, men ni som tog er tid att fråga ska såklart få era svar! Nu kör vi.

Vart bor du egentligen? Jag bor fortfarande hemma hos min familj i Mariefred, men jag är skriven hos min man, så man kan säga att jag bor hos honom på halvtid. Han bor i Stockholm/Hornstull.

Vilken är din absoluta favoritblogg? Jag har tusentals bloggar jag läser och många är favoriter. Men måste jag välja en så får det bli Angelica Blick.

Hur gammal är mannen din? Han är hela 24 år gammal.

Hur träffades ni? Vi träffades via gemensamma kontaker. Ute på krogen faktiskt. Efter den kvällen började vi träffas privat och det kändes rätt redan från första början.

Hur skulle du beskriva din stil med tre ord? Lite lätt schizofrenisk, färgglad (numera), detaljerad/genomtänkt.

Favorit sminkmärke? Följer inget speciellt märke faktiskt. Men har ju en del standardprodukter och tycker att L´oréal's Voluminous x5 mascara är toppen! Använder lite av H&M's smink också!

Om du skulle investera en riktigt dyr märkesväska, vilken skulle det bli? Har länge velat ha en Mulberry Bayswater

Favoritbloggar? Som sagt har jag väldigt många favoriter. Men Fashiontoast, 5 inch and up, Jeanette Ahlström, Ellen Claesson, Lisaplace, Agnes Almvärn och Hanna o John gillar jag!

Kommentarer

Tjo, sötnos! Skriv av dig:

Vem är snyggingen?:
Kommer du tillbaka? Klicka här.

Mailadress? No need.:

Har du blogg? Skriv den här, så jag kan spana in dig:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0