1 månad kvar till julafton

DAGENS I FÖNSTRET. Underbart att solen tittar fram idag, tycker jag! Efter dagens lektion tog jag en sväng in på Åhléns för att lukta mig fram till den parfymen jag önskar mig! Blev typ helt hög på att sniffa på alla möjliga parfymer där inne haha, men till slut tog jag med mig två luktlappar hem. Den ena är från Escada och den andra från Britney Spears - som jag för övrigt har två olika utav och tycker de luktar dögott! Godis typ. Om ett tag ska jag möta upp mami, för vi ska åka och hämta ut en förskottspresent till mig, wiho! Vad det är, får ni veta senare...





Kommentarer

Tjo, sötnos! Skriv av dig:

Vem är snyggingen?:
Kommer du tillbaka? Klicka här.

Mailadress? No need.:

Har du blogg? Skriv den här, så jag kan spana in dig:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0